10 způsobů, jak fakt nehubnout

Napsal Táňa (») ve čtvrtek 19. 5. 2022 v kategorii Zajímavosti, přečteno: 455×
img-7939-kopie.jpg

Každý rok na jaře se to opakuje - po celoročních hodech a výkrmech přes Vánoce a Velikonoce vytáhneme plavky a sukně ze skříně a při pohledu na naše rosolovité, bílé tělo, nám začne hlavou znít jediná myšlenka: MUSÍM ZHUBNOUT!!! A protože už včera bylo pozdě, dost často se rozhodneme zvolit nějaké úplně nesmyslné řešení. Jak na to fakt nejít?

1. Celý rok se přežírat a na jaře nasadit drsné detoxy, smoothie a koktejly chuti vymačkaných ponožek, případně omezit stravu na pití vody s chia semeny a podobnými nesmysly. Jaký bude výsledek? Znechutíte si spoustu potravin, bude Vám zle, budete protivní a ztratíte tak akorát svaly.

2. Okamžitě vyřadit všechny tuky. Tuk je přece největší zlo, že? Naopak! Tuky tělo potřebuje, bez něj Vám nebude správně pracovat mozek ani hormonální soustava. Soustřeďte se na kvalitní tuky, jídlo s nimi Vás na dlouho zasytí a nebudete mít chuť na sladkosti. Můj tip jsou ořechová másla Nutspread.cz - můžete si je dát na těstoviny, do ovesné kaše, na salát,... Všechna jsou 100% bez cukru a chuť je nejlepší na trhu!Dsc-0027

3. Nakoupit si spalovače, proteiny, sladidla, iontové a energetické nápoje, nízkokalorické těstoviny a mouky, proteinové tyčinky a pudinky a plácat páté přes deváté. Že po všech těchto "dietních" dobrotách můžete spíše než zhubnout, taky hezky přibrat, to asi zjistíte, až polezete zase na váhu :-)

4. Sednout na facebook a začít v libovolné "fitness skupině" diskutovat o tom, jaký způsob hubnutí je nejlepší. Od 1000 lidí ("většinou pod rouškou anonymity "odborníků na slovo vzatých") se dozvíte 1000 názorů, ztratíte spoustu času a ve finále skutek utek. Co kdybyste si místo času na facebooku šli zaběhat?

5. Skákat od jednoho k druhému - pár dní zkoušet keto dietu, když to nezabere, nasadit paleo dietu, poté lowcarb, veganství a pro jistotu ještě i výživu podle krevních skupin. Lidi, proboha! Svou váhu jste nenabrali za týden ani za měsíc - jak můžete po svém těle chtít výsledky za pár dní? Dejte organismu čas, aby si vůbec na nějakou změnu režimu zvykl! Trpělivost je základ, nečekejte, že dřív než za tři týdny na sobě něco uvidíte :) 126899189-3839846336034981-3613989916534704134-n

6. Stáhnout si na netu někde nějaký "vzorový jídelníček" a podle něho začít jíst. Je jedno, kolik má kalorií, pro koho je dělaný, jestli jste muž nebo žena, hýbete se nebo ne. Prostě tak pojedete - a to by bylo, abyste nezhubli! Kamarádka přece taky tak zhubla :D

7. Přestat jíst maso. Útlocitnou polovinu světa sice naštvu, ale... přestat jíst maso je při snaze zhubnout opravdu špatný nápad. Nejenom, že sama dobře vím, že nejtlustší jsem byla právě jako vegetarián (a mé vegetariánství netrvalo měsíc, ale 20 let!!!), doteď na sobě vidím, že když pár dní maso vynechám, okamžitě mě začně honit mlsná, vymýšlím, co bych všechno snědla, splácala, zkombinovala atd... Ovšem jakmile se dám pořádnou flákotu, najednou se tak nějak vyklidním a dospěju k názoru, že maso je ve svojí jednoduchosti to nejlepší a nejvýživnější. Schválně si to zkuste na vlastním těle! Protože na čem Vám víc záleží - na vlastním zdraví nebo na... zdraví slepice??? Img-20210907-144031

8. Okamžitě si zakázat všechny oblíbené potraviny. Je jedno, jestli jste se někde dočetli, že za Vaši nadváhu může jen a pouze mléko, čokoláda nebo pomeranče - v momentě, kdy si něco z toho zakážete, dostanete ukrutnou chuť na... mléko, čokoládu a pomeranče :D Vy si ale tu čokoládu nedáte, protože si myslíte, že není zdravá - místo toho si dáte "dietní" salát. Salát je třeba plný majonézy a smažených krutonů, takže ve finále přijmete daleko víc kalorií a nutričně jste na tom o mnoho hůř, než kdybyste si vychutnali poctivý kousek kvalitní čokolády. A ještě si myslíte, jak jste to vyhráli :DOrechove-maslo-na-salat_3

9."Tak budu prostě jíst míň, no!" Ano, touhle cestou se vydává hodně žen, které mají v hlavě zafixováno, že musí jíst jenom maličko a jako holčička. K snídani jenom koblížek (mouka, tuk, cukr, živiny nula nula nic) a kafíčko (sice s mlékem a cukrem, ale to se nepočítá, že), na oběd trošku špaget s kečupem a sušenka a k večeri raději jenom kousek ovoce a možná zbytek rohlíku, co děti nedojedly,... Výsledkem je rosolovité, nefunkční tělo, zpomalený metabolismus a totální podvýživa - ovšem pozor, přitom nadváha a špeky. Takhle FAKT NE!Skinny-fat_5

10."Tak já to jídlo nebudu řešit - a zhubnu!" Jasně, to je ještě lepší přístup :D Prostě sníte, co kde potkáte a nebudete to řešit - jednou se nenajíte vůbec, pak sníte v práci pár bonbonů, někde cestou domů nějaký hamburger a na návštěvě třeba nic a třeba celou pizzu - uvidíte, to přece nebudete řešit! Takže za měsíc možná zhubnete, možná přiberete, možná budete úplně ve stejné situaci, jako teď - a s tímto přístupem v ní budete i za měsíc, za půl roku a za rok. Je mi líto - bez znalostí to prostě totiž opravdu nejde. 

A teď jinak - jak na to teda jít? Pravdou je, že ke zdraví a štíhlé postavě NEVEDOU ŽÁDNÉ ZKRATKY. Ten, kdo Vám to tvrdí, tak lže a chce na Vás VYDĚLAT. Já Vám to tvrdit nebudu - je to dřina!!!Img-8008-kopie-2

Ovšem... Dá se to ulehčit. Dokonalý a jednoduše pochopitelný návod na hubnutí najdete v knize Závislá na čokoládě - kniha šitá na míru hlavně ženám s hormonálními problémy a nejen jim! Snadné vysvětlení, snadné recepty, radost z jídla - to by šlo, ne?Zavisla-na-sladkostech_31

Pokud Vám kniha nestačí a potřebujete jídelníček na míru, vedení a podporu, kontakujte mě také v mojí poradně na odkaze níže. Jsem tu pro Vás!

Výživová poradna Táni Liškové (nutspread.cz)

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.

Komentáře tohoto článku jsou moderovány. Váš příspěvek se zobrazí až po schválení autorem článku.

Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel devět a deset