Jedno Gastroporno, prosím :)

Napsal Táňa (») v neděli 26. 8. 2018 v kategorii Maso, přečteno: 2191×
dsc0143_2.jpg

Neznáte výraz gastroporno? Chyba! V dnešní době už se bez něj na sociálních sítích neobejdete – v zásadě se dá říct, že je to nejvyšší ocenění, jakého se Vašemu jídlu může dostat. Výrazem či hashtagem gastroporno nebo foodporn můžete označit cokoliv pro Vás poživatelného, z mého pohledu jde o jakýsi čtvrtý stupeň v souslednosti „dobrý – lepší – nejlepší – gastroporno“ :D Uhozené? Totálně! Zapamatovatelné? Jednoznačně :) S moderními výrazy je to jako s každou módou – čím uhozenější, tím rychleji přejdou do krve (pamatujte na začátky výrazu „selfie“?! :D). A když už i mě po ochutnání mého jídla napadne – „bože můj, tohle je hotovej foodporn,“ je načase takto nazvat článek :) Takže zde máte jedno gastroporno z mé kuchyně – bez lepku, bez cukru, bez moderních doplňků, sladidel a barviv, bez kečupu a tatarky – a světe div, přesto je to gastroporno :)

Jak by také ne, když jeho základem je taková delikatesa, jako jsou tresčí játra? Tuto lahodnou, omega-3 kyselinami nabitou potravinu, jsem na svém blogu vychválila do nebe už několikrát..

Img-20180207-121929

– a ani po letech mě saláty – či spíše salátové mísy :D - s tresčími játry nepřestávají bavit. A i když můžu směle prohlásit, že s tresčími játry je dobré COKOLIV, tento salát vyšperkovaný himalájskou solí a křehkými hříbečky se opravdu mimořádně povedl :)

 

Suroviny pro 2 osoby:

1 plechovka tresčích jater ve vlastním oleji

4 vejce

200 g cukety a/nebo listového špenátu

100 g lesních hub

1 lžička krystalové růžové soli

Dsc0143_4

Vejce uvaříme na měkko, cuketu, špenát a houby uvaříme ve vodě, v páře nebo krátce podusíme na pánvi. Vše nastrouháme do mísy nebo pokrájíme na malé kousky. Do směsi vyklopíme celou plechovku tresčích jater i s olejem a rozmačkáme vidličkou. Dochutíme solí, POŘÁDNĚ promícháme a necháme v lednici vychladit – ideálně do druhého dne, ale nejspíše tak dlouho nevydržíte :) Dobrou chuť!

 

Nutriční informace:

Bez lepku: ANO

Bez cukru: ANO

Bez mléka: ANO

Glykemický index:

GI salátu je velmi nízký – je plný bílkovin, zdravých tuků a zeleniny. Z mého pohledu naprosto ideální pokrm, vhodný na kteroukoli denní dobu. Garantuji Vám, že si jej oblíbíte!

 

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.

Komentáře tohoto článku jsou moderovány. Váš příspěvek se zobrazí až po schválení autorem článku.

Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel jedenáct a devět